مقایسه بینSmok X-Force Kit و Smok Rolo Badge

پنجشنبه 24 آبان 1397
12:56
vapesourcing
مقایسه بینSmok X-Force Kit و Smok Rolo Badge

بیایید نگاه دقیقتری به جزئیات دو کیت smok vape داشته باشیم و ببینید که چرا آنها ممکن است یک دستگاه مناسب برای شما باشند. اطمینان حاصل کنید که راهنماهای خریدار را برای اطلاعات مهمی که قبل از خرید شما باید مورد توجه قرار گیرند، بررسی کنید!

مقایسه کیفیت ساخت

کیت Smoke X-Force

cheap smok x force price


در مقایسه با بقیه ستون Smok، نیروی X می تواند به عنوان مینیمالیستی بیشتر در میان دسته قرار گیرد. Colorways دوتایی تنها به لبه های جسورانه ای که در سراسر مود تنظیم شده اند، کمک می کند و به نظر می رسد این تمیز و در عین حال آینده ای است که ما از Smok انتظار داریم. کیت smok x force price خود بسیار سبک وزن است اما نباید با کمبود دوام باشد. این مد تقریبا کاملا با هم تقسیم شده است و احساس می کند که یک تکنولوژی جامع از فناوری است که برای استفاده روزمره طراحی شده است.

Smok Rolo Badge

cheap rolo badge


یکی از بی نظیر ترین ویژگی های برجسته Smoke Rolo Badge شکل آن است. بر خلاف دیگر دستگاه های فوق العاده جمع و جور که اغلب به وسیله ی USB یا قلم طراحی شده اند، نشان Smok Rolo Bad شکل می گیرد که دارای یک قطره ی شکل فلزی است. علاوه بر برخی از نام تجاری Smok و یک چراغ کوچک LED که برای نشان دادن وضعیت دستگاه و عمر باتری مورد استفاده قرار می گیرد، هیچ ویژگی قابل توجهی در بیرون نشان Smok Rolo Badge وجود ندارد. بخش کلی شامل دو بخش است: قسمت اصلی مودم که دارای باتری 250mAh است و سیستم جایگزینی و قابل بارگذاری که در بالای آن قرار دارد.

مقایسه کیفیت عطر و طعم

کیت Smoke X-Force

کویل X-Force از یک سرامیک عایق بندی شده استفاده می کند که مناسب برای نگهداری گرما از محیط داخلی ظریف مد است. کویل X-Force با 0.3 اهم به دست می آید و تعادل مناسب را برای تولید عطر و طعم فراهم می کند. در حالی که این یک سیستم کویل تک است، آن را مدیریت می شود برای حفظ رقابت با حتی تنظیمات قدرتمند گرسنه از مخازن گل سرسبد Smok با توجه به اندازه آن بسیار بزرگتر است.

Smok Rolo Badge

نشان Smok Rolo vape pod یک کار بسیار خوب و مناسب برای تولید یک عطر و طعم خوب برای دهان به دستگاه ریه می دهد. Smok در واقع مشخص نیست کدام نوع کویل ها برای این مد استفاده می کنند و یا اینکه آنها را به دردسر می اندازند که به چه مقاومت هایی امتیاز می دهند.

تجربه کلی

Smok X-Force هیچ معیاری برای گفتن ندارد. کمبود امکانات ممکن است در نظر گرفته شود، اما پس از آن دوباره این مد طراحی شده برای استفاده ساده و مستقیم است. اضافه کردن کج قابلیت ها به طراحی تنها در خدمت راه یافتن به آن است. و اگر شما در بازار برای یک دستگاه فوق العاده جمع و جور هستید، اما از تمام دستگاه های سبک قلم خسته شده اید و می خواهم چیزی کمی بیشتر منحصر به فرد، Smok Rolo Badge رقبای خوبی برای پول نقد سخت خود را به دست آورده است.

>> رفتن به vapesourcing vape shop online آنها را ظرف 48 ساعت کار می کند!

>>شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

https://vapesourcing.com/smok-novo-kit.html

بیشتر بخوانید

Pioneer4you را انتخاب کنید IPV V-IT یا GeekVape Aegis Legend را انتخاب کنید؟


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]