SMOK Nord Kit خواهد شد رهبر بعدی از پد کیت

جمعه 9 آذر 1397
13:02
vapesourcing

همانطور که می دانیم SMOK به عنوان رهبر صنعت vaping شناخته می شود. این نام تجاری شگفت انگیز، برخی از محصولات نوآورانه را توسعه داده است که به طیف وسیعی از کاربران تهیه شده است، از ابتدایی تا پیشرفته. شما می دانید که SMOK بسیاری از مدخل های ویژه مانند FIT، Infinix، Rolo Badge و Novo را معرفی کرده است که همه آنها تبدیل به محبوب ترین سیستم پوسته شده اند. SMOK Nord Kit نتیجه پیشرفت NOVO است، بیایید ببینیم چه چیزی شبیه آن است!


buy nord vape

با وجود اندازه کوچک آن، کیت SMOK nord vape گچ می شود با چندین ویژگی که واقعا تصور شما از یک سیستم بخار بخار را گچ می کند. SMOK Nord دارای یک طراحی فوق العاده قابل حمل است که راحت و کاربر پسند است و در سادگی بسیار زیاد است. SMOK Nord بسیار جمع و جور است، فقط 94 میلیمتر با 30 میلیمتر با 18.8 میلیمتر است، که برای دستگاهی که خیلی زیاد ارائه می دهد کوچک است.

برای دستگاه های شروع به کار، دستگاه همه در یک ظاهر فوق العاده است که دارای پانل های کبری است که هسته جذابیت باورنکردنی Nord را ارائه می دهد. در حالی که ظاهر همه چیز نیست، پانل قطعا با استفاده از دستگاه که بسیار لذت بخش تر است.

در بالا، آن را به یک اصلاح کننده انحصاری ergonomically بهبود یافته است. گیرنده که درون ظرف قرار گرفته است، ظرفیت 3 میلی لیتر e مایع را ارائه می دهد و دارای دو سیم پیچ است - کویل 0.6 اهمی که برای سوپاپ های کوچک طراحی شده است و کویل 1.4 اونکی که برای دهان به ریه (MTL) vaping.

بر خلاف novo smok، SMOK Nord دارای یک باتری قابل شارژ 1100mAh است که توانایی انتقال قدرت زیادی به سیم پیچ را دارد که افقی است و برای افرادی که از طعم افزایش یافته لذت می برند. اگرچه دارای خروجی ولتاژ مستقیم است که در آن قدرت بر اساس وضعیت فعلی باتری است، کیت Nord قادر است با استفاده از سیستم کویل توان خروجی 10 تا 15 وات تولید کند.

هنگامی که در استفاده نباشد و شارژ مورد نیاز است، SMOK Nord pod vape kit همراه با پورت مجهز به میکرو USB همراه است که امکان شارژ راحت را فراهم می کند. حفاظت چندگانه خود را برای آرامش خاطر اضافه کنید، از جمله حفاظت از قطع 8 ثانیه، حفاظت از اتصال کوتاه، و هشدار ولتاژ پایین، و شما خودتان یک دستگاه را به راحتی در شیوه زندگی فعلی خود قرار داده اید.

cheap novo smok
بنابراین من گفتم SMOK Nord خواهد بود رهبر بعدی کیت سیستم غلاف، آیا شما فکر می کنید چنین است؟

>> کجا می توانید SMOK Nord را پیدا کنید؟ در اینجا شما vapesourcing vape shops را انتخاب می کنید.

محصولات مرتبط

مقاله مرتبط




برچسب ها: novo smok , nord vape ,
[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]