کیت دوتایی Squonk-Smoant Battlestar و Vandy Vape Pulse دوگانه

دوشنبه 24 دی 1397
9:48
vapesourcing

امروز من دو کیت اسکنک با دو باتری 18650 معرفی خواهم کرد. آنها Battlestar Smoant Pulse squonk mod kit دوگانه هستند. بیایید ببینیم که آیا آنها قدرت بزرگی دارند و می توانند مدت زمان طولانی را برای شما به ارمغان بیاورند.

Smoant Battlestar kit Squonker 200W

کیت Smoant Battlestar شامل یک Battlestar Squonker mod و Battlestar RDA است. TThis squonk mod با باتری های دوگانه 18650 کار می کند که اجازه می دهد تا حداکثر 200 وات قدرت، طراحی کوچک، کنترل دما دقیق، سیستم فشار اسکن، یک صفحه نمایش مختصر، یک بطری دوباره پر کردن 7ml، دو باتری 18650 با شارژ سریع و چند حفاظت از امنیت


Smoant Battlestar kit review

Battlestar RDA دارای یک عرشه ساخت آسان، یک نوک قطره رزین 810 و کنترل جریان هوا قابل تنظیم است. ابعاد 87.5mm x 44.5mm x 4-.5mm را برای جمع و جور کردن و حمل آسان می سازد. این از آلیاژ روی با PMMA ساخته شده و ساخته شده به ارگونومیک است.

آب از مد به RDA از یک بطری آب 7 میلی لیتر مواد غذایی جریان می یابد و حتی یک خرید دوم نیز وجود دارد. برای پر کردن، به سادگی باز کردن پوشش پایین باتری، پلاگین لاستیک و پر کردن مجدد را باز کنید.

pulse dual vandy vape 220W با پالس V2 RDA

کیت دوگانه پالس، اول از همه، یک مد الکترونیکی است که به طور کامل با یک چیپست امن می شود و امکان دسترسی به یک باطری را با حداکثر توان خروجی 220 وات فراهم می کند. این با 2 * 18650 باتری عمل می کند و با یک بطری 7 میلی لیتری BF یکپارچه شده است.



pulse dual vandy vape review
پالس دوگانه نیز یک قطره چکان است که برای مجموعه های فومن در کویل های مونو و دوگانه طراحی شده است: پالس V2 RDA، قطره چکان دارای صفحه مونتاژ بدون پست و جریان هوا مدولار است. این با 3 ماژول هوادهی که بر روی صفحه، در اطراف کویل نصب می شود، تحویل داده می شود.

>>> آیا شما دو کیت اسکونک را هیجان زده؟ ما vapesourcing shop vape online نه تنها آنها را، بلکه دیگر کیت های مشهور squonk، نگاه کنید به نگاه، لطفا!

>>شما همچنین ممکن است علاقه مند شوید


>>بیشتر بخوانید



[ بازدید : 173 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]