بررسی SMOK Priv N19: سازگار با سیم پیچ نورد SMOK Nord Coil

جمعه 15 شهريور 1398
6:06
vapesourcing

کیت یک قلم به روز شده با باتری یکپارچه 1200mAh است. کیت SMOK PRIV N19 Kit دارای یک سطح خروجی 5 وات 4 وات برای انواع مختلف اتوماسیون در حداقل ، نرم ، نرمال و سخت ، با یک دکمه تنظیم قدرت ساده در پایین صفحه است.

دکمه ماشه اصلی دکمه بزرگی در بالای صفحه است که استفاده از آن راحت است و پوشیدن آن راحت است. این کیت مجهز به مخزن vape Nord 19 با آب 2ml vape است که دارای دو سیم پیچ Nord می باشد:

کوئل مش 0.6 اهم ، مناسب برای آب معمولی کپور ، مه غلیظ ، ابر بزرگ ، حداکثر توان 25 وات

کویل مش 0.8 اهم اهم ، همچنین برای آب ویپ بسیار مناسب است ، با یک تجربه تبخیر دهان به ریه قوی تر و عمر طولانی تر ، حداکثر توان 16 وات

با استفاده از Priv N19 ، می توانید از سایر گزینه های دیگر برایNord Coils نیز برای آب میوه ای با غلظت بالا استفاده کنید:


کویل معمولی 1.4 اهم ، ایده آل برای اتمی سازی MTL ، با تولید بخار عالی

PRIV N19 Kit

کویل سرامیکی 1.4 اهم برای ماندگاری بیشتر و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا

افرادی که به سیگار عادت کرده اند احتمالاً این تنظیم را دوست دارند ، با دهان به ریه و طعم شگفت انگیز دارند. سیم پیچ حداکثر 12 وات دارد.

مخزن Priv Nord 19 همچنین دارای سیستم گردش هوا قابل تنظیم بر روی پایه است که به شما امکان می دهد با چرخاندن انگشتر در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت ، جریان را باز یا محدود کنید.

مخزن پر کننده یک طرح ساده پر کننده است که پوشش بالایی آن محکم شده است تا یک آب مروارید مضاعف را نشان دهد. اطمینان حاصل کنید که درپوش مخزن سوخت را به درستی نصب کرده اید یا ممکن است نشت تصادفی رخ دهد.


SMOK Nord Vape

مشخصات مخزن SMOK Nord 19 Vape:

قطر 19 میلی متر

ظرفیت آب شیرین 2 میلی لیتری

ساختار استیل ضد زنگ

طرح پر کردن تاپیک با درگاه های پر کننده دوگانه

سازگار با سری SMOK Nord Coil

کوئل مش مشبک 0.6 اهم (Vaping Sub-Ohm)

کویل سیم مش مشبک 0.8 اهم (دهان به ریه)

کویل معمولی 1.4 اهم SMOK Nord (اسپری نمکی نایلون از دهان به دهان)

یک حلقه کنترل هوا پایین

510 اتصال روکش طلا

با یک نشانگر شارژ باتری LED روشن ، همیشه دقیقاً می دانید که چه چیزی باقی مانده است. SMOK Priv N19 دارای یک باتری با ظرفیت بالا 1200 میلی آمپر ساعت برای مدت زمان طولانی است.

SMOK Priv N19 کجا بخریم؟ cheap online vape shop Vapesourcing ما منتظر شماست!


برچسب ها: SMOK PRIV N19 Kit , SMOK Nord ,
[ بازدید : 385 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکات آسان برای استفاده از Smok Nord و تفاوت با Smok Novo

دوشنبه 10 تير 1398
13:30
vapesourcing

SMOK Nord Kit 1100mAh بسیار کوچک است، حتی اگر آن یک مودم واقعی نیست زیرا آن کویل واقعی را اجرا می کند. از لحاظ فنی، این همه در یک (AIO) است. در هر دو مورد، Nord یک دستگاه Vape فوق العاده است. با این حال، برای به دست آوردن بیشتر از آن، شما باید چند چیز را درک کنید. ما آنها را در جزئیات زیر پوشش می دهیم، بنابراین ما برای اولین بار نحوه تنظیم SMOK Nord را برای شما شرح خواهیم داد:
Nord Kit



اولین چیزی: شارژ SMOK Nord

این خیلی مهم است. SMOK Nord شما ممکن است شروع شود، اما آن را در جعبه خود قرار داده است برای چند هفته، شاید یک ماه در ماه، بنابراین شما باید آن را 60 دقیقه خوب قبل از استفاده از آن برای اولین بار به آن بدهید. این امر اطمینان حاصل خواهد کرد که هنگام روشن شدن برق، 100 درصد از باتری را کنترل خواهید کرد، که به نوبه خود اطمینان حاصل خواهد کرد که تجربه vaping شما باید قوی باشد

2. چگونه از کوکو SMOK Nord استفاده کنید؟

این خیلی مهم است. قبل از استفاده از سیم پیچ SMOK Vape Nord استفاده کنید. عدم انجام این کار ممکن است موجب شود که آنها پیش از موعد سوزاند - هیچ کس نمی خواهد این کار را انجام دهد.

3. چگونه باتری SMOK Nord را بررسی کنیم؟

SMOK Nord دارای کلید آتش است. این برای تیراندازی لمسی مناسب است به طور کلی، من ترجیح می دهم این سبک تنفس را برای فعال کردن mod modules بگذارم. شما همچنین می توانید از این دکمه برای بررسی عمر باتری SMOK Nord استفاده کنید. همه شما باید انجام دهید بر روی دکمه دو بار کلیک کنید. سپس یک نقطه روشن را نشان می دهد:


4. بهترین SMOK Nord کویل MTL یا DTL چیست؟
نورد می تواند کویل های MTL و زیر اهم را اجرا کند. این برای دستگاه های این اندازه بسیار جدید است، اما من معمولا MTL کویل را ترجیح می دهم.

novo vape
5. تفاوت با Novo تازه چه خبر است؟

بزرگترین مزیت Nord این است که آن را با یک کوپل زیر اهمی مجهز کرده است. این اجازه می دهد تا آن را به کار با آب VG بالا و فراهم می کند تجربه مستقیم تبخیر ریه. حتی با یک غلاف مقاومت کمتر، SMOK NOVO Kit 450mAh قادر خواهد بود از عناصر خود به دلیل ظرفیت باتری کوچکتر و ظرفیت آب، از آن جلوگیری کند. به عنوان محبوب و قدرتمند Novo، آن را نمی توان با انعطاف پذیری و عملکرد Nord.

اما اگر شما علاقه مند به غرغر کردن او نیستید و قرعه کشی سخت تر را ترجیح NOVO هنوز هم یک قهرمان قوی است. اگر برای ترجیح بیشتر جمع و جور ترجیح می دهید و مایل به استفاده از باتری کوچک خود هستید، آن را به عنوان سرویس روزانه vape خدمت می کنید. دود تعداد زیادی از نووس فروخته است. آنها جمع و جور هستند، تجربه خنک کاری را ارائه می دهند و برای استفاده بسیار آسان هستند.

از کجا پیدا کردن نورد سیگنال ارزان و Novo جدید؟ online vape shop Vapesourcing.com را کلیک کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید





[ بازدید : 274 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کیت سیستم جدید Moti Pod | بهتر از Digiflavor Liip؟

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398
6:53
vapesourcing

همانطور که همه ما می دانیم، انواع مختلفی از کیت های vap می توان در بازار vape وجود داشته باشد. امروز من یک کیت سیستم یکبار مصرف جدید MOTI Kit 500mAh را که همراه با طراحی باریک و قابل حمل است، به شما نشان می دهم. در حال حاضر اطلاعات بیشتر در مورد این vape کیت زیر دریافت کنید.

مجهز به باتری با ظرفیت 500 مگاهرتز، کیت MOTI امکان شارژ 24 ساعته را با 50 دقیقه کامل شارژ می کند. در عمل، MOTI به صورت قرعه کشی فعال شده است، بنابراین شما می توانید در هر زمان از یک vape بدون دکمه لذت ببرید. به علاوه 1.8 اینچ ظرف قابل انعطاف با فن آوری گرم فن آوری "متا فن آوری" که پیشرفته ترین در جهان است، MOTI حرارت پایدار و طعم عالی بدون سوزش فراهم می کند.


MOTI Kit 500mAh review
مولفه های
اندازه: 19.05 x 11.35 x 91.5mm
ظرفیت باتری: ساخته شده در باتری 500mAh
مدت شارژ: 50 دقیقه
یک باتری کاملا شارژ خواهد شد: 600 پف
ظرفیت E-mahl: 1.8ml
پف ها برای استفاده: 650-800 پف
محدوده مقاومت مقاومت سیم: 1.2-1.5ohm
اتمسفر هسته: فن آوری گرما متا فن
نوع CS: کیت پد یکبار مصرف


به طور مستقیم از جعبه شما 3 دستگاه لیپ یکبار مصرف را در بسته های فویل / پلاستیکی مهر و موم بسته بندی کنید. به نظر می رسد یک کارت حافظه یو اس بی این اندازه ی جیبی، محتاطانه و مناسب است که از آن استفاده می کند.

لیپ خود را در 4 رنگ می آید سیاه، نارنجی، بنفش و قرمز. رنگ ها خود را هر نوع عطر و طعم موجود را نشان می دهند. سیاه بودن توتون و تنباکو، بنفش بری، نارنجی نارنجی به اندازه کافی جالب است و البته قرمز Reddy است. البته، بودن دستگاه یکبار مصرف، بسیار سبک و کم هزینه است. اما پس از آن دوباره ساخته شده است که به دور انداخته شود، بنابراین من خیلی بهتر از انتظار نیست. برای آنچه که هست، می توانم بگویم این دستگاه به خوبی ساخته شده و طراحی شده است.


Digiflavor Liip Disposable review
آیا شما فکر می کنید که پد جدید Moti بهتر از Digiflavor Liip است؟ از کجا می توان آنها را دریافت کرد؟ vape shop Vapesourcing ما دارای قیمت مناسب برای آنها است!

>>شما همچنین ممکن است بخواهید


>>بیشتر بخوانید



[ بازدید : 156 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

Imini V2 Kit Review: بسیار ساده برای استفاده مانند Kangvape TH-710

سه شنبه 6 فروردين 1398
12:06
vapesourcing

امروز من می خواهم به معرفی دو کیت بخار پز فوق العاده قابل حمل. یکی از این ها است. این یک طراحی خیره کننده فوق العاده قابل حمل است که می تواند به راحتی در کف دست شما نگه داشته شود. کیت اصلاح کننده Imini V2 Vaporizer Kit با یک اسپری کننده غوطه وری طراحی شده است که می تواند مخازن آب تا قطر 10 میلی متر و کوچکتر را در خود جای دهد. باتری 500mAh ساخته شده، توان خروجی 15 وات است.

Imini V2 best vaporizer برای استفاده بسیار ساده است، با استفاده از یک دکمه ساده یک دکمه و با دوام. iMini V2 Pro را می توان از طریق یک پورت شارژر مینیاتوری USB در سمت چپ شارژ کرد. iMini V2 Pro همچنین شامل کارتریج Pluto 510، طراحی شده برای روغن با نازل سرامیکی و یک سیستم کنترل جریان است.

Imini V2

Imini V2 Vaporizer ویژگی ها:

طراحی شده برای روغن

طراحی خیره کننده فوق العاده قابل حمل

طراحی ضد آلودگی زیرزمینی

فقط با قطر 10 میلی متر و مخزن کوچکتر سازگار است

موضوع 510

قدرت خروجی: 15 وات

ساخته شده در باتری 500mAh

عملکرد پیش گرم کردن

چراغ نشانگر شارژ باتری

سرامیک اشاره کرد

سیستم کنترل جریان

شامل (1) پلوتو Wickless 510 کارتریج

پورت شارژ جانبی مینی USB


یکی دیگر از کیت بخارپز Kangvape TH-710 Box Vaporizer Kit 650mAh است

Kangvape TH-710 Box kit یک کیت بخور دهنده شگفت انگیز است. بسیار کوچک و راحت است اسپری کننده هوشمندانه وارد شده و در جعبه از طریق یک اتصال مغناطیسی قفل شده و با تمام 510 کارتریج کار می کند. TH-710 BOX دارای ولتاژ کار قابل تنظیم 3.0V-3.4V-3.7V-4.0V است. چراغ های مختلف سطح باتری فعلی را نشان می دهد.

Kangvape TH-710 ویژگی ها:

آلیاژ آلومینیوم و روی

رنگ: قرمز، سیاه، نقره ای، آبی، سبز، بنفش، کومو

اندازه: 38mm (L) * 24mm (W) * 72mm (H)

ظرفیت باطری: 650 میلی آمپر

مقاومت اتمی: 1.2ohm

ظرفیت تخلیه: 0.5 میلی لیتر

محدوده ولتاژ: 3.0V-3.4V-3.7V-4.0V

موضوع: موضوع 510

شارژر میکرو، ولتاژ قابل تنظیم

cheap Kangvape TH-710

Imini V2 Kit و Kangvape TH-710 همه ساده و آسان برای استفاده هستند و مهمترین چیز آنها بهترین قیمت و بیش از 15 دلار می باشد. شما می توانید به e-cig online shop Vapesourcing بروید تا یک نگاه داشته باشید!

>>شما همچنین ممکن است نیاز داشته باشید

https://vapesourcing.com/smok-trinity-pod.html

>>بیشتر بخوانید

FamoVape ماگما و VOOPOO DRAG 157W-بیش از حد مشابه!


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]