جدید Eleaf IJust 21700 برنده SMOK Stick Prince Kit است

جمعه 24 اسفند 1397
10:17
vapesourcing

هی، بچه ها، The Eleaf نسخه جدید ijust 21700 eleaf را منتشر کرده است، نسخه ای به روز شده از Eleaf IJust 3. امروز نگاهی می اندازیم که آیا Eleaf IJust 21700 کیت SMOK Stick Prince را شکست خواهد داد؟

Eleaf IJust 21700 Kit 80W با اتلاف انرژی ELLO Duro


Iight 21700 شامل مدل 21700، تانک Ello Duro و باتری 21700 می باشد. این کیت vape به طور کامل طراحی شده با ظاهر کاملا جدید و در رنگ بنفش / آبی، نقره ای، خیره کننده، قرمز و سیاه در دسترس است. مد 21700 به طور دقیق برای ظاهر شگفت انگیز و ارگونومی طراحی شده است. این به راحتی برگزار می شود و به نظر می رسد عالی است.


buy ijust 21700 eleaf
Eleaf IJust 21700 با Ello Duro ساخته شده است با لوله های اکریلیک تازه تنگ شده، اما بخش شیشه ای استاندارد نیز در مورد شما می خواهید تغییر ظاهر ساخته شده است. این دستگاه با یک باتری 21700 کار می کند، اما شما همچنین می توانید یک سلول 18650 با آداپتور موجود را نصب کنید. حداکثر خروجی با یک سلول کاملا شارژ 80 وات است. IJust 21700 با استفاده از جدید کویل های HW-N2 و HW-M2 که با طراحی کاملا رایگان طراحی شده است. پایین هر یک از کویل با سوراخ های متعدد ساخته شده است تا جذب کامل آب الکترونیکی را تضمین کند، از نشتی جلوگیری شود و تمیز کردن آن را آسان کند.

SMOK Prince یکی از محبوب ترین دستگاه ها در سایت ما است.


با آخرین نسخه SMOK stick prince vape - که توسط دکمه هوشمند شش چهره متفاوت با SMOK طراحی شده است، همچنین دارای بزرگترین مخزن (TFV12 tank vape) برای سطح بعدی عملکرد vaping است. SMOK Stick Prince Stick MOD به عنوان یک موشک جیبی تقریبا جهانی است. استیک پرنس کمتر از 25 میلیمتر است، به راحتی آزمایش های جیب را می گذراند و با یک باتری بزرگ ساخته شده است که بر قدرت تاثیر نمی گذارد.

باتری 3،000 mAh SMOK Stick Prince در تمام طول روز باقی خواهد ماند و در هنگام استفاده از دستگاه، 80 تا 100 وات (به مراتب بیشتر از SMOK Stick V8) کمک می کند. مخزن SMOK Prince 8ml سازگار با خانواده قدرتمند Hyper Engine می باشد که توانایی تولید توانایی TFV12 را دارد. کویل های نوآورانه و بهبود جریان هوای آزاد، اجازه می دهد تا مخزن برای تحویل هوای معتبر و تولید بخار عالی هر زمانی که از این کیت SMOK TFV12 استفاده می کنید، استفاده کنید.

در پایان، فکر می کنم Eleaf IJust 21700 و SMOK استیک پرنس مزایای خود را دارند، اگر شما علاقه مند هستید لطفا به ما vapesourcing vape online بروید برای دریافت اطلاعات بیشتر!

buy SMOK Stick Prince
>>محصولات مرتبط


>>بیشتر بخوانید

New RTAs-GeekVape Zeus X RTA و Oumier Wasp Nano RTA


برچسب ها: ijust 21700 eleaf , stick prince vape ,
[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]