بیایید به Digiflavor Helix VS Uwell Nunchaku برویم

دوشنبه 1 بهمن 1397
13:10
vapesourcing

امروز بگذارید نگاهی به دو قلم Vape داشته باشیم، یکی از کیت Digiflavor Helix Kit است و دیگری از Nunchaku 80W Uwell است. آیا دو کیت قلم best vape pen در سال 2019 بهترین قلم خواهد بود؟ بیایید صبر کنیم و ببینیم

کیت هیدرولیک Digiflavor با مخزن Lumi

کیت Digiflavor Helix Kit یک کیت شروع کننده شیک با تانک Lumi است. با الهام از شکل اسپویل دوگانه، Helix Digiflavor به عنوان یک کیت شروع کننده بسیار با دوام و فوق العاده قابل حمل طراحی شده است. این از مواد ABS بسیار سبک وزن بالا ساخته شده است که مقاومت ضربه و مقاومت در برابر حرارت را افزایش می دهد. استفاده آسان با شارژ گذر از طریق USB آسان است. بسته به ترجیحات شما، شما می توانید از سه تنظیم مختلف ولتاژ انتخاب کنید: GreenLight Bypass، BlueLight 3.4v و RedLight 3.2v. به منظور دستیابی به عملکرد پایدار، Digiflavor تصمیم به استفاده از باتری مجتمع نداشت، بلکه تصمیم گرفتند از یک باتری قابل اعتماد 18650 استفاده کنند.


Digiflavor Helix Kit review

مدل Helix با مخزن Lumi ساخته شده از پلی کربنات مواد غذایی و فولاد ضد زنگ زوج است. در داخل مخزن سیستم کوپل Supermesh KA1 0.3 اهم است که طعم عالی و عالی تولید بخار را با عملکرد مطلوب 35-40W فراهم می کند.

Uwell Nunchaku 80W کامل کیت

nunchaku vape یک دستگاه جمع و جور اما قدرتمند قلم است که شامل Nunchaku Mod و Tank دو سخت افزار Vaping حق بیمه است. Nunchaku Mod با حداکثر 80 وات کار می کند و شامل یک حالت دور زدن می شود که ماژول را قادر می سازد ولتاژ DC باتری را همانند یک ماژول مکانیکی اجرا کند. شما همچنین می توانید طیف وسیعی از ویژگی های از ماژول های سنتی جعبه، از جمله طیف گسترده ای از گزینه های کنترل دما، 0.96 "OLED صفحه نمایش و باتری قابل تعویض 18650 است که شما می توانید از طریق USB شارژ و یا با استفاده از یک شارژر خارجی دریافت کنید.


nunchaku vape review

در بالای مخزن Nunchaku قطر 25.2 میلی متر و ظرفیت 5 میلی لیتر است. سیستم پر کردن موضوع به راحتی پر می شود، بنابراین نیازی به حذف آن از ماژول برای نگه داشتن ابر در حال اجرا نیست. با تشکر از شکاف هوا 10mm x 2mm در پایین، شما همچنین می توانید جریان هوا را کنترل کنید. مخزن Nunchaku می تواند سیم پیچ را با 0.25 اهم (40-50W) یا 0.4 اهم (45 تا 55W) Uwell nunchaku جایگزین کند.

اگر شما به دنبال یک قلم فشرده و قدرتمند هستید، لطفا دو محصول را از دست ندهید! اگر شما نمی دانید کجا خرید، ما vape shops near me بهترین انتخاب است!

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

https://vapesourcing.com/sxmini-mi-class-kit.html

بیشتر بخوانید

کدام یک از بهترین مدل های Squonk Mod چیست؟Lost Vape Drone DNA250C BF VS Wismec Luxotic DF?


برچسب ها: Digiflavor Helix Kit , nunchaku vape ,
[ بازدید : 139 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]