نکات آسان برای استفاده از Smok Nord و تفاوت با Smok Novo

دوشنبه 10 تير 1398
13:30
vapesourcing

SMOK Nord Kit 1100mAh بسیار کوچک است، حتی اگر آن یک مودم واقعی نیست زیرا آن کویل واقعی را اجرا می کند. از لحاظ فنی، این همه در یک (AIO) است. در هر دو مورد، Nord یک دستگاه Vape فوق العاده است. با این حال، برای به دست آوردن بیشتر از آن، شما باید چند چیز را درک کنید. ما آنها را در جزئیات زیر پوشش می دهیم، بنابراین ما برای اولین بار نحوه تنظیم SMOK Nord را برای شما شرح خواهیم داد:
Nord Kit



اولین چیزی: شارژ SMOK Nord

این خیلی مهم است. SMOK Nord شما ممکن است شروع شود، اما آن را در جعبه خود قرار داده است برای چند هفته، شاید یک ماه در ماه، بنابراین شما باید آن را 60 دقیقه خوب قبل از استفاده از آن برای اولین بار به آن بدهید. این امر اطمینان حاصل خواهد کرد که هنگام روشن شدن برق، 100 درصد از باتری را کنترل خواهید کرد، که به نوبه خود اطمینان حاصل خواهد کرد که تجربه vaping شما باید قوی باشد

2. چگونه از کوکو SMOK Nord استفاده کنید؟

این خیلی مهم است. قبل از استفاده از سیم پیچ SMOK Vape Nord استفاده کنید. عدم انجام این کار ممکن است موجب شود که آنها پیش از موعد سوزاند - هیچ کس نمی خواهد این کار را انجام دهد.

3. چگونه باتری SMOK Nord را بررسی کنیم؟

SMOK Nord دارای کلید آتش است. این برای تیراندازی لمسی مناسب است به طور کلی، من ترجیح می دهم این سبک تنفس را برای فعال کردن mod modules بگذارم. شما همچنین می توانید از این دکمه برای بررسی عمر باتری SMOK Nord استفاده کنید. همه شما باید انجام دهید بر روی دکمه دو بار کلیک کنید. سپس یک نقطه روشن را نشان می دهد:


4. بهترین SMOK Nord کویل MTL یا DTL چیست؟
نورد می تواند کویل های MTL و زیر اهم را اجرا کند. این برای دستگاه های این اندازه بسیار جدید است، اما من معمولا MTL کویل را ترجیح می دهم.

novo vape
5. تفاوت با Novo تازه چه خبر است؟

بزرگترین مزیت Nord این است که آن را با یک کوپل زیر اهمی مجهز کرده است. این اجازه می دهد تا آن را به کار با آب VG بالا و فراهم می کند تجربه مستقیم تبخیر ریه. حتی با یک غلاف مقاومت کمتر، SMOK NOVO Kit 450mAh قادر خواهد بود از عناصر خود به دلیل ظرفیت باتری کوچکتر و ظرفیت آب، از آن جلوگیری کند. به عنوان محبوب و قدرتمند Novo، آن را نمی توان با انعطاف پذیری و عملکرد Nord.

اما اگر شما علاقه مند به غرغر کردن او نیستید و قرعه کشی سخت تر را ترجیح NOVO هنوز هم یک قهرمان قوی است. اگر برای ترجیح بیشتر جمع و جور ترجیح می دهید و مایل به استفاده از باتری کوچک خود هستید، آن را به عنوان سرویس روزانه vape خدمت می کنید. دود تعداد زیادی از نووس فروخته است. آنها جمع و جور هستند، تجربه خنک کاری را ارائه می دهند و برای استفاده بسیار آسان هستند.

از کجا پیدا کردن نورد سیگنال ارزان و Novo جدید؟ online vape shop Vapesourcing.com را کلیک کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید





[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]