بهترین نوشیدنی نمک کوچک-Smok Mico And Smok Rolo Badge

جمعه 26 بهمن 1397
9:43
vapesourcing

بیایید نگاهی به سیستم جدید vape pod جدید ببریم. Smok Mico اولین سیستم غلاف برای استفاده از کویل مش بود. بر خلاف سایر مدل های سازنده مانند JUUL، میکو کوتاه و مربع است. میکروسکوپ 56 میلی متر و 46 میلیمتر عرض دارد و دارای یک باتری 700 میلیآمپری است که برای استفاده روزمره مناسب است. دستگاه از آلیاژ روی ساخته شده است. این بسیار جمع و جور، قابل حمل، و برای راحتی است. غلاف را می توان با 1.7 میلی لیتر آب Vape پر کرد. ما فکر می کنیم که بهترین دستگاه Smok در یک زمان است، بنابراین مایکو می تواند بعدی بزرگ است.
smok mico pod دارای یک باتری 700 میلی آمپر ساخته است. اگر شما ظرفیت باتری 700 میلی آمپر به سایر دستگاه های اندرویدی را مقایسه کنید، مایکو نزدیک به بالای صفحه است. داشتن باتری های بسیار زیاد، یک پیشرفت خوب برای چنین دستگاه کوچک است. بسیاری از غلاف ها فقط 250 تا 350 میلی گرم است که معمولا برای یک روز کامل از تبخیر کافی نیست. میکو وزن 65 گرم دارد که بیش از یک نوار آب نبات است.
mico pod


یکی دیگر از غلاف های جمع و جور ریز جمع کننده، یکی از نشان smok rolo badge price. نشان Smok Rolo داراي یک کوپل تانکر 1.2 اونس می باشد. یکی از جالب ترین قسمت های این مدل، اندازه آن است، و برای یک Vape کوچک کوچک که در دید مستقیم دیده می شود، به نظر می رسد بیشتر به نظر می رسد که مجموعه ای از لوازم آرایشی و یا یک وسیله نقلیه لوکس ورزشی است که از راه دور استفاده می کند.
در حالی که این به ویژه برای نسخه های کروم با پوشش فلز، قابل توجه است که آنها اثر انگشت مانند شرلوک هولمز و پوشش "خط رنگ" که نه تنها با دوام، بلکه به راحتی پوشیدن و یا خراش.

rolo badge
یک کلمه، Smok Mico اولین بار است که ما کویل های مش را در Mod دیده ایم. مایکو مانند دیگر غلافها برای استفاده از آب نمک نمک نیکوتین مناسب است. مطمئن شوید که آخرین نمک نیکوتین را در vapesourcing بررسی کنید buy vape online .

>>شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید


برچسب ها: smok mico pod , smok rolo badge price ,
[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]