New RTAs-GeekVape Zeus X RTA و Oumier Wasp Nano RTA

چهارشنبه 1 اسفند 1397
12:55
vapesourcing

امروز من می خواهم شما را به دو vape rta tank معرفی کنید - GeekVape Zeus X RTA و Oumier Wasp Nano RTA. بیایید بیاییم و ببینیم

GeekVape Zeus X RTA 4.5ml اتمیزر مخزن قابل بازیافت


Geekvape شرکت GeekVape Zeus X را منتشر کرد. این یک مخزن سرویس مهر و موم با یک سیستم جریان هوا بالا و یک عرشه دو پست تحت یک جفت مارپیچی است. نسخه جدیدی از Thunderer خود را از سلف خود توسط یک بدن بزرگ با یک منظره کمی دور و یک قطره قطره قطره ای جدید کمرنگ کرده است. حفره های سوخت گیری زیر پشته پیچ خورده منحنی پنهان. درست زیر حلقه ورودی هوا واقع شده است. در گنبد چهره آشنا از خدای باستانی حک شده است.


cheap GeekVape Zeus X
شفت تبخیری در زیر مخروطی ماشینکاری شده و با دو گروه از سوراخ های سوراخ سوراخ شده و چهارده قطعه در هر طرف سوراخ شده است. داخل یک جفت قفسه قرار گرفتند، دو حلقه را تثبیت کردند. نصب و راه اندازی عمودی از پاها همراه با توانایی حذف باقی مانده های پیچ و تاب اضافی به دلیل برش های بزرگ در قفسه. فلاسک انبساط حجمی 4.5 میلی لیتر داده شد. تنظیم کننده دمنده حجم با چرخاندن حلقه بالا متوجه شد.

Oumier Wasp Nano RTA 2ml اتمیزر مخزن قابل بازسازی


Oumier Wasp Nano RTA را منتشر کرده است. مخزن جمع و جور با ارتفاع 35 میلی متر، پایه دو ستون در یک اسپیککس و نوک قطره اصلی قرار داده شد. این دستگاه به دلیل قطعه، ابعاد و چهار رنگ آن بسیار کوچک بود. سیلور استوانه ای مستقیم با نوک قطره ای شفاف و مقعر با انطباق غیر استاندارد. علاوه بر تابع اصلی، او نیز نقش یک پر کننده را به عهده داشت - یک حفره با دو سوراخ به طور مستقیم در زیر آن پنهان شده بود. یک تصویر از یک گوسفند با نام مدل در گنبد داخلی رنگ شده است. حلقه پایین با تسکین معکوس تزئین شده بود.


cheap Oumier Wasp Nano
تحت گنبد یک عرشه با یک جفت ستون و دو قلمه باز پنبه است. مارپیچ بین دو قفسه در سطح افقی قرار دارد و با استفاده از پیچ در زیر پیچ گوشتی مستقر ثابت می شود. هواپیما پیچیده از سوراخ ها در پایه مخزن به سوراخ ها در دو طرف پست ها حرکت می کند. حلقه تنظیم با یک قطعه از پیمایش عرضه می شود. ظرفیت آب می تواند تا 2 میلی لیتر نگه داشته شود.

>> شما می توانید آنها را در vapesourcing vape shop buy قبل از سفارش.

>>شما همچنین ممکن است بخواهید


>>بیشتر بخوانید




برچسب ها: GeekVape Zeus X , Oumier Wasp Nano ,
[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به Vapesourcing Online Vape Shop Is Best است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]